Min klädstil

Tänkte dra min klädstil samt mina favoritkläder, både i vardagen o i hästvärden.

Vardag:
Jag äääälskar söta blusar. Till detta har jag oftast en tjockare tröja o ett par tighta jeans. Eller leggins o en söt blustunika. Till detta har jag oftast silversmycken, oftast hjärtformade smycken.
Mina favoritmärken är Odd Molly och Juicy Couture och jag har endel plagg där ifrån.
På sko fronten gillar jag det mesta som ser bra ut, men varmast om hjärtat ligger mina austalienska UGGS samt mina Hunter stövlar. Under våren och sommaren ligger mina Converse bra till oxå!
Min favoritväska är en Guess som jag köpte när jag var i USA för några år sedan.


Jag är den långa till vänster:
Jacka - skinnjacka från Only
Tröja - Juicy Couture 
Tunika - Cubus
Leggins - Cubus
Gummistövlar - Hunter
Väska - Guess

Stallet:
I stallet älskar jag iprincip allt från Kingsland. Men det ska vara rött, blått eller svart. Det är "mina färger" i stallet och tycker iprincip allt fårn de färgerna är snyggt. Dock använder jag inte grått. No no. Eftersom Nobless är rödbrun tycker jag att hon inte passar i grått.
Till Nobless använder jag mest rött eller blått. Men även vinrött funkar eller färger som går att matcha med blått/rött. John Whitaker gör riktigt snygga saker, samt Scapa, Lamicell m.m. Sen har jag ju förkärlek till Swarovski pannband, då från "märket" Swarovski.


Dunvästen är från Kingsland.
Hjälmen, byxorna och schabraket är från John Whitaker.
Pannbandet som inte syns p.g.a. luggen är ett Swarovski.

Men tro inte att jag bara är en "märkesnörd" som jag har fått höra ex antal gånger. Jag har mycket saker både till vardags och till häst som inte är ngt spec. märkesplagg. Men jag köper hellre 1 dyrt plagg en 10 billiga. Men alla är ju olika. Och mina märkesplagg betalar jag själv eftersom jag jobbar på lov m.m. Så iprincip allt jag har på mig med märken har jag sparat till själv. Tänk på det innan du säger att jag får allt jag pekar på!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0