10. 10 saker du inte visste om mig

* När jag var liten var jag typ as glad o snäll, vet inte vart det gick snett? ;)

* Jag har en ganska stor släkt

* Min farfar döpte mig då han är/var (nu pensionerad) präst. Han har även döpt min bror, två av mina kusiner samt vigt mina föräldrar + mina två fastrar och min farbror :)

* Jag är extremt klumpig o när jag avr liten gick jag typ till läkaren för min balans hahahaha ;)

* Jag har rätt bra betyg och mina mål i gymnasiet är att inte gå ut med ett enda g, utan bara vg o mvg i alla ämnen.

* Jag älskar Nobless över allt annat <3

* Jag är väldigt anti mot att vi har köpt sommarstuga och har bara vart där 3 ggr (var av en var visningen).

* Kvällens planer är Hollywoodfruar

* Jag äter endast CornFlakes till frukost, K-special Redberrys med laktosfri mjölk till, MUMS!

* Jag har INGEN vinnarskalle alls.

Kommentarer
Postat av: Amanda

Noblesse är sååå gott! :D

2011-10-03 @ 21:07:24
URL: http://eveningtimes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0