:(

Skiiiiit!!

Poni markerade lite idag :(( Red bara lite trav då, sen skrittade jag henne lite i form sen hoppade jag av o skrittade henne för hand i kanske 20min ;)

Så nu blir det lite promenader i början av veckan, o sen teestar jag henne o är hon inte bra i slutet av nästa vecka blire veterinären :/ Mamma ska ringa upp på måndag o prata lite med dom.

Men hon e så gosig, hon stod längst bort i hagen, så ropade jag på henne o då kom hon direkt till mig :))<3 Det är så härligt  för hon har verkligen förtroende för mig o mamma, inga andra typ ;) I somras var det bara vi som fick tag på henne direkt, när vi var bortresa hade dom hållt på typ en halvtimma o med godis fick dom in henne o när de skulle byta hagar på henne i somras fick jag o mamma åka ut för 9 fall av 10 typ så fick dom inte in henne ;)
Bus poni ;)

Imon tänkte jag promenera henne samt köra lite frihetsdressyr med tanke att mamma fotar lite härliga bilder på oss <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0