Gött

Insåg att mitt täcke jag köpt var helhals. Blev as lycklig. Det var massamassa snyggt också. När mamma insåg att det var helhals tyckte till o med hon det var värt att ha - och då är det verkligen värt. Dock fick hon inte nana med det inatt. Hon får sova nakenfis. Jag o mamma tyckte det var shysstas mot henne då det inte var så kallt.
Orkade inte ta ngra kort, men det kanske jag kan göra imon:).

Tog bort bandaget idag o tvättade av lite med en ren handduk o vatten där det satt bomull kvar, men var inte där o pillade mer en så. Vi ska köpa destilerat vatten imon, vårt var borta/slut? ;) Tempade henne oxå då vetrinären sa att vi skulle göra det - o ingen feber (yy). Tejpade lite på gipset på tassen samt tvättade hennes brunstiga bak haha.

Vet ni? Det ska vara fint väder imon så stallägaren kunde nog bygga till en rasthage. Glaaad cheey :D O poni hade stått jättesnällt där inne idag, bara gnäggat lite min sötnos :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0