Ipren <3

De senaste dagarna har jag levt på ipren typ. De tabletterna funkar verkligen på mig ;) Hade ap ont i magen förut i skolan så tog en sån o åkte hem. Vi fick faktiskt gå för dagen om vi ville om man hade gjort det man skulle o det hade jag så missade inget ;)
Hem o hem var väl o ta i. Åkte till stallet. Ngt som måste göras varje dag o hade bestämt o åka direkt från skolan. Poni fick en 40min promenad även idag som enligt schemat. (har en promenad som tar 40minuter på MINUTEN gick den både igår och idag, aweeesome).Mockade o fixade allt o sen var det lagom att mamma hämtade mig påväg hem från jobbet (y). 

Magontet gick över när jag kom ut till stallet, kan man tänka sig haha. Stallet har verkligen en lindrande effekt, eller ipren haha.

Tjaaaaao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0