Kallt och cykelfest

Cyklade till stallet förut o var där i två timmar typ igen haha. Var sviiina kallt men endå mysigt som vanligt. Poni hade dock trampat sönder gummiskon, smart Nobless, smart!

Nu e det massa folk i huset. Mina föräldrar e på cykelfest. Det är massa par typ o så har vissa fått förrätt, vissa varmrätt (bla mina föräldrar) samt vissa efterätt. Vid varje ställe är det olika människor, vissa känner man, vissa inte.  Vid varje rätt får man en ny adress dit man ska cykla o äta nästa rätt med andra människor. Och i slutet (när alla 3 rätter är ätna) har de fest i en klubblokal typ. Kul grej. Nu vill jag att dom äter middagen snabbt o cyklar vidare till efterätten så jag o min bror kan äta. Mamma hade gjord kött o potatisgratäng typ, MUMS! :D

Imon åker jag o mamma till stallet först tidigt. Sen kör hon ut mig till Alleby (den klubben jag tävlade för innan o ska tävla 2012). Det är km i hoppning så jag ska dit o hejja på alla (särskillt mimmi :D). Det roliga är att jag känner/vet ju iprincip alla där så det gör det hela mkt roligare =) 

Har varit duktig och pluggat lite ikväll, bonuspoäng!! =)


Kommentarer
Postat av: Emilia

sv; Jaha va kul :) vi hade sjukt kul iallafall! :) tack!

2011-10-08 @ 20:35:59
URL: http://eemiliaaramo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0