Mina schabrak

Jag orkar inte lägga upp bilder på  alla. Men lägger upp några bilder på några av mina favoritschabrak! :)


Rött John Whitaker


Vinrött från Lamicell


Turkost Scapa


Blått/guld från Scapa (har ej huvan)


Silver/blå från HV Polo


Vitt Anna Scarpati

Jag gillar ju såklart alla, men det som är mest välanvänt är mitt röda JW schabrak som passar Nobless suuuuper :) Det som är minst använt av dessa är Lamicell schabraket, för det är inte riktigt vinrött utan en annan färg så det är rätt svårt att matcha till ;)

Kommentarer
Postat av: ida

vart har du köpt de turkosa scapa schabraket? :) // Idaaa

2012-04-28 @ 22:31:43
URL: http://hoppknorrarna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0