över slapp dag

Vanligtvis har jag ju två lektioner på onsdagar, och börjar då 11.30. Idag gick jag hem efter första då Nobless gips skulle av o jag ville vara med ;) så hade 1h15min lektion idag då vi spelade ett spel.
Var i stallet sen. Allt gick bra. Poni blev aaas glad o få komma ut o travade ner till hagen med spetsade öron, hjärtat <3

Och imon är jag ju ledig (är det alla torsdagar) o mamma e oxå det så vi ska dra ner till svensk ridsport wiiiee :) Poni ska även skrittas imon =)

Vid 8 är det hästhoppning på eurosport woooho :) så får ser bonden på webben sen ;)
Förövrigt har gossipgirl börjat igen :) så såg på det på datan imorse, myyyys.

Det enda värdelösa är att jag har haft vääärldens mensverk och att min wifi inte vill fungera på min iphooone :(


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0