Blev blööööt

Det var uppehåll HELA dan tills jag tog ur Nobless ur stallet. Sen VRÄKTE det ner ca 1h. 2min efter jag hade kommit in så blev det uppehåll igen. Tack för det -.-

Jag red som sagt ut. Skrittadde o trava bara. Gjorde endel halter på skänkelvikningar. Hon var duktig, vart lite irriterad mot slutet när det vräkte ner och blåste och jag skulle göra massa samlade halter när hon ville hem haha. Men det förstår jag ;)

Nu har jag och en kompis bokat Horse Show biljetterna. Wiiiie, bättre sent än aldrig (yy) Taggaaa :D

Valde Hollywood fruar istället för plugg, bra val haha. Men fick bara se hala programet för min bror ser ngt fotbollsprogram halv 10 så får se resten på datan.

Imon är det skolfoto smat hoppträning, kul =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0