Dagen

Hade sovmorgon till halv 12 :) Slutade egentligen 1 idag, vi hade grupparbete den 1,5h men vi satt kvar ca 1.5h till för att få mer saker gjort och det fick vi verkligen. Jättekul projekt vi håller på med så det är inte det minsta jobbigt =)

Åkte direkt ut till stallet. Mockade o fixade allt sen tog en promenad med henne på ca 30min. Hennes vilodag är ju på onsdagar. Och varannan vecka ska jag ju hopptärna på tisdagar, då får hon en liten promenad på onsdagen. Och varannan onsdag vilar hon helt. 

Imon är jag ju ledig =) Försökte tjata till mig att vi ska åka till Svensk Ridsport (jag o mamma) så det kaaanske vi ska, hoppas hoppas hoppas!! Sen är det ju träning för Mikael oxå, niiice =)


Horsemanship kurs 2010 ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0