Dagens ridpass

Red ut till sk. lösdriften.
Hon var pigg o lite stark men var fin i det mesta utan i vänstergaloppen. Då var hon taggad o ville inte fatta rätt  och sen när jag red hemmåt så ville hon mest springa haha. Men högergaloppen var superfin och även de sista vänster fattningarna med =) Jobbade lite med övergångar o halter då hon skulle lyssna på mig när det var dags o öka. I halterna håller vi på o träna så att hon behåller formen hela vägen. Annars går hon ju i form, men sen när jag gör själva förhållningen sträcker hon på halsen o sen när hon stannat samlar hon sig, men det ska hon ju gör direkt!
Det är iaf kul när hon är pigg så det är bra, o i slutet var hon mkt fin <3 det var hon även innan jag började galoppera, det är då hon blir som piggast :) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0