Ett underbart minne <3

Jag kommer ihåg när jag tävlade på Lilla Edets RK 2009. Det var i oktober, först helgen. En lokal hoppning, jag hade bara hoppat en lokal innan o då hade jag flygit in i första hindret haha.

Iallafall var det lite tittiga hinder så jag var rädd att hon skulle stanna och sånt, men inte. Hon var så galet pigg minns jag och hoppade allt.

LD: Felfri, minns hur galet glad jag var! :)
LC: Min första LC (och Nobless oxå för hon har aldrig startat ngn lokaltävling med någon annan än mig). Det vräkte iaf ner o det var en lerbana haha. Vi rev ett hinder men jag var jättenöjd. Hoppade även de sisdta hindrena med bara en stigbygel, men bästa ponin hoppade allt <3


efter första rundan ;) 


:)


<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0