Här sitter man igen..

Började dagen med en lunch på sub med goa klasskompisar. Till skolan o hade en projekt lektion. Jag o en kompis gick oxå upp till rektorn o klaga lite, antagligen blir det inte bättre men föräldrarna ska ta upp det imon på föräldramötet :)
Sen vart det origentring. Jag o Mimmi var rätt så grymma faktiskt o hitta alla kontroller ;)

Påvägen hem mötte jag upp mamma på stadium. Vi köpte gympaskor, två tshirts till gympan samt en långarmad träningströja, tack =)

Hem o åt sen till stallet. Poni var varm i både fram o bak idag på ena sidan. Men o andra sidan hade valackerna vart lösa idag så stona hade sprungit rätt rejält dom med ;) Jag o mamma skäljde iaf av dom ca 15-20min med kallt vatten för att få upp blodcirkulationen :)

Snart blir det bonde söker fru (yy)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0