HISS

Dagens hiss går till... MYONE =) Varför detta?

* Har på senare tyckt att de inte haft ngra bra produkter, eller inga nyheter så att säga. Nu hade dom massor med nyheter.

* På dem sakerna jag kollade på låg priserna bra, dom brukar/brukade vara högre på MyOne

* Den ända i personalen jag har gillat är Tamara(har jag förmig hon heter), hon var även en klippa när jag praoade där i 8an. Jag hade tur igår och då var hon inne, så galet trevlig är hon! Sån borde hela deras personal vara =).

* Mamma hade en 20% sedel som gällde tills igår. Det hade jag såklart ingen koll på. Men mamma åkte ner idag o visa dom kvitton o sånt, så då fick jag 108kr tillbaks :)

Blir nog mer besök till MyOne, oftare :) Åker ju trots allt förbi där varje dag jag åker till skolan =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0