Hoppträning

Kom hem för ca 5min och har precis tagit en superduper snabb dusch ;)

Först gjorde vi en 8-övning. Den gick gaaaalet dåligt. Hon bara spraang as mkt, men hoppa allt iaf (y).
Sen körde vi en linje med två räcken på 5 galoppsprång. Den gick super alla gånger (yyy)
Sist körde vi studs, studs, studs ett galoppsprång oxer. Först fick det bra. Sen näst sista gången kändes det som hon snubbla på mittersta så jag styrde as snabbt undan oxern. Camilla sa att hon skulle hoppat och det tvekar jag inte på, vet inte om jag gjorde rätt men men. Sista gången kom hon bra o hoppa det bra, var på kanske lite mkt med skänkeln men hon var duktig :)

Hon var pigg hela passet och inte det minsta tittig, nu kände jag igen henne igen :) Så ända gången hon "stanna" var ju när jag ryckte undan henne och det var ju 110% mitt fel.
Så Nobless var duktig o jag har fått tillbaka hoppglädjen =))

Min sist var rätt världssämst idag men det är ju inte ponnyns fel. Mitt överliv, mina skänkar o mina händer haha, fast mest överlivet o skänkeln!!!

Gick in o ut i lastibilen på första "försöket" både gångerna idag, o då lastada jag i bara lädergrimma. Världensbästa <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0