Nästa månad

Blir hästshopping ;) Eller när pengarna kommer ;) Har ju sålt min gamla slitna sadel till min granne för en liten summa så den ska spenderas. Sen kommer ju min "månadspeng" och så hoppas jag att jag får pengar från jobbet. De drog för mycket skatt sist så vill ha tillbaks dom pengarna nu haha, men får nog inte dom förän skatteåtebäringen i vår typ =(

Är iaf behov av en svart kavaj. Vill ha en Spooks eller en Whitaker. Synd att de kostar mellan 1700-2600 typ. Har inte lust att lägga så mkt på en tävlingskavaj när jag typ tävlar 1-2 ggr i månaden och har min blåa kavaj som fortfarnde kommer användas. Så blir nog ngn lite billigare, kanske vill ha en whitaker!!!

Sen är jag sugen på en uppfräschning i min schabrak garderob. Blir nog ett vardags schabrak, är sugen på ett tävling oxå men sitter ju inte o rider hemma med vita schabrak så då är det lite onödigt, fast har hittat ett dösnyggt!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0