Nu funkar det... yeeeey!

Snackar såklart om Equipe :) Sitter o följer tävlingarna uppe på Troya, Stenungsund annornar godishoppet o dm. Och eftersom jag inte är på plats får jag nöja mig med att sitta o se resultatet på datan. Förut funka det inte men nu lagom till lc c-ponnyerna funka det. Göttkött! Massa roligt folk som är med.

Blir en lång dag framför datan, sen till stallet. Är nämligen sjuk, som jag skrev igår. Inatt gick jag upp o spydde massa om ngn undrade. Fattar inte dom som har bullimi och spyr frivilligt??

Hade tänkt o åka in till Spårhaga, får se om jag orkar det. Uteritt står på schemat även idag för poni iaf:)


Bild från Troya i våras :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0